Kenmerken
Wij bieden een aantal kenmerken die waarde kunnen toevoegen aan de inhoud van uw live-evenement op het internet.
Wij maken gebruik van professionele camera’s en een reeks geautomatiseerde hulpmiddelen die de visuele ervaring van uw publiek verbeteren en het plezierig en aantrekkelijk maken. Natuurlijk kunnen onze mobiele operatoren, als u dat wenst, de gezichtspunten vermenigvuldigen en het geheel van uw evenement onthullen: reacties of interventies van het publiek, achter de schermen, ….
Zodat u effectief en professioneel kunt communiceren, maken wij een website voor uw evenement:
Hier is een voorbeeld van een website voor een digitaal evenement dat kan worden aangepast.
Als uw evenement meertalig is, bieden wij een live tolkdienst die uw publiek in staat stelt de taal van hun keuze te kiezen. En om er zeker van te zijn dat ze geen woord missen, bieden we ook een live ondertitelingsservice (beschikbaar in het Frans, Engels, Nederlands en Spaans).
Dat het publiek ver weg is, wil niet zeggen dat ze niet met je kunnen communiceren! Daarom bieden wij verschillende hulpmiddelen die uw publiek tot participatie aanmoedigen. Afhankelijk van het instrument of de manier waarop het wordt gebruikt, kan dit u helpen om de mening van uw publiek te achterhalen of gewoon om het ijs tussen de verschillende deelnemers te breken:
Deze kenmerken zijn natuurlijk toegankelijk vanaf een computer of een mobiel.
Van pre tot post-productie, wij zorgen voor al uw video inhoud. Deze zijn zeer gevarieerd en geven een echte “plus” aan uw live streaming project: video-opnames (interviews, reportages, aftermovies,…) of geanimeerde inhoud (commerciële animaties, animatie van logo’s, presentatie van concepten of processen,…). Natuurlijk zal deze inhoud altijd worden aangepast aan uw visuele identiteit. Meer details over deze dienst vindt u hier.
Om ervoor te zorgen dat uw live evenement zichtbaar is voor zoveel mogelijk kijkers, kiest u voor livestreaming met gelijktijdige publicatie op verschillende sociale netwerken: Facebook, Twitter, LinkedIn, Vimeo, YouTube…
Als u voor een van deze kenmerken kiest, wordt het cruciaal om het juiste sociale netwerk te kiezen waarop u uw inhoud uitzendt. Hier vindt u meer informatie over de voordelen van elk sociaal netwerk.
Au terme d’un live streaming, il est toujours intéressant de connaître son résultat: à quel point était-ce un succès? Quels sont les éléments à peaufiner? Waar zijn de toeschouwers? Wij kunnen u een heleboel gegevens bezorgen in de vorm van een rapport om u te helpen dit te bestuderen. Deze indicatoren geven u inzicht in uw publiek, hun geografische locatie, het type inhoud dat het meest interessant lijkt, het type toestel dat gebruikt wordt om u te volgen (mobiel, tablet, laptop,…).
Om uw livestream een premium tintje te geven, kan hij worden gefilmd in studio’s (van 30m² tot 250m²). Deze studio’s kunnen worden aangepast en gedecoreerd met uw merknaam.
Tot slot, om je nog meer creatieve vrijheid te geven, waarom zou je jezelf niet integreren in een virtuele omgeving door te kiezen voor een green screen shoot?
Uw live-evenementen kunnen worden gefilmd in studio’s van 30m² tot 250m², met een gedecoreerde omgeving en aangepaste branding. En voor nog meer vrijheid, waarom niet kiezen voor een green screen shoot?